2014. április 25., péntek

Nyolcadik rész

Sziasztok!
Meg is hoztam az új részt. Most már a titkos nyaralásról fognak szólni a részek.
Közös döntés alapján, úgy határoztunk, hogy az elkövetkező pár rész, párhuzamosan fog haladni, hogy egyszerre lássatok bele a két páros életébe.
Amint vége a résznek, minden visszatér a régi kerékvágásba, azaz ahol, az egyikünk abbahagyja, onnan folytatja a másik.
Remélem tetszik nektek a rész. Nem haragszom meg, ha nyomot hagytok magatok után. :)
Millió puszi:
Réka




Kezdődik az édes élet!


   Szerencsére a váróterembe Preston már nem jöhetett utánunk. Már nagyon idegesített a fickó. Folyamatosan bámult és becsmérlően nézte Miát. Nem sok tartott vissza, hogy neki essek amikor, a fiúkat kezdte el szidni. Különösen Harry volt az, aki nem volt szimpatikus számára. Állandóan talált valami kivetni valót a fiúban. Nem akartam beszólni Preston-nak, ezért inkább eljöttem mellőlük. Habár még hallottam, ahogyan megfenyegeti Mel-t, hogy nagyon megbánja, ha valami történik ezen a nyaraláson. Szerencsére ekkor bemondták a nevemet, hogy indul a járatunk Mauritiusra. Esküszöm, ha hazaérek megszeretgetem Louist. Bemondatja a nevem egy hamis repülési céllal. Ügyesen eltereljük Preston és a sajtó figyelmét. A srác egy zseni. Nem csoda, hogy a kora ellenére az egyik legjobb a szakmában.

   Gyorsan kézen fogtam Miát és elindultunk a beszállókapuig. Végig mentünk minden cécón, Mia még meg is nevettette az ellenőrt. Irtó aranyos volt, ahogy kérdezősködött a férfitól. Mel csak később követett minket, mert az a görény lefoglalta. Nagyon örültem, hogy nem jöhet utánunk, és mivel privát terminálból indultunk, az üvegek le vannak sötétítve. Miután beértünk a kapun belülre, Miával elmentünk és vettünk újságot neki és nekem is bőven. Habár az utazótáskánkban és a kézi poggyászban is van mesekönyv és itt van a DVD gyűjteménye is. A vásárlás után kiérve megláttuk, hogy Liam és Harry is megérkezett. Mia elengedte a kezem és elindult a "pasija" felé, aki elkapta és el is vitte nassolni. Karácsony óta nagyon semmilyen kapcsolatom nincs Liammel. Igazándiból megpróbálom kerülni őt és ő is került engem, habár a nyakláncot azóta is hordom. Nem tudom mi lesz ez alatt a két hét alatt amíg össze leszünk zárva, de szeretném tisztázni a dolgot, mert nem akarok vele rosszban lenni. Nem tudom mióta állhattam egy helyben, amikor valaki megkocogtatta a vállamat. Ijedtemben nagyot ugrottam. Amikor megfordultam, láttam, hogy csak Melissa az.

- Ne haragudj nem akartalak megijeszteni. - mondta szabadkozva.- Liamen tűnődtél?- kérdez rá. Előtte nyitott könyv vagyok. Ő már másnap tudta, hogy mi is történt azon a bizonyos estén.
- Ennyire látszik?- kérdeztem meg miközben elindultunk a fiúk felé, akik Miát babusgatták. Szegénykém már nagyon álmos lehetett, hiszen kihagyta a délutáni alvást, remélve, hogy átalussza a hosszú utazást.
- Csak számomra. Beszéljétek meg, mert nem akarom, hogy rossz kedvetek legyen az elkövetkezendő két hétben.
- Köszönöm a tanácsod. - mondtam és egy puszit adtam az arcára. - Veled mi van?
- Csak a szokásos, Preston rám fog állítani valakit. - mondta csüggedten.
- Igen. Biztos. - válaszoltam vigyorogva és a fülem mögé tűrtem egy tincsem és megálltam, nem messze a fiúktól.
- Ezen miért mosolyogsz?- néz rám dühösen.
- Azért, mert Preston embere Mauritiusra megy. Mi meg Bora-Borára. Ha ott is megtalál... - mondtam nevetve. 

   Ő is csatlakozott és átölelt. A fiúk felén kapták a fejüket és nagyban minket néztek. Mia addigra már  Liam
kezében aludt. Ezért mi abba is hagytuk a hangoskodást és odamentünk hozzájuk.

- Mi a mulatság tárgya? - kérdezte Harry és átölelte a barátnőm derekát.
- Louis átverte Prestont. - mondtam mosolyogva és Liamre néztem aki a dzsekijével még jobban betakarta Miát és viszonozta a mosolyom. - Átveszem Miát.
- Hagyd csak aludni jó helyen van. Egyébként Louis mást is szervezett.
- Mit?- kérdeztük hárman egyszerre kicsit hangosabban a kelleténél, amire a húgom elkezdett mocorogni. Ezért Liam óvatosan felállt vele.
- Valami ismerősén keresztül szerzett egy gigantikus méretű magán repülőt. Van rajta 2db kis hálószoba és egy nagyobb utastér.  - mi csak ámultunk és bámultunk. - Azt mondta aludnunk is kell, hiszen 20 órát fogunk utazni, meg a 13 óra eltolódás sem túl jó.
- Akarom tudni Louis-nak, honnan vannak ilyen ismerősei?- kérdeztem tőlük.
- Nem! - jött az egyöntetű válasz. Ekkor Liam ránézett az órájára és annyit mondott.
- Ideje lenne beszállnunk. Ha nem akarunk gondot. - sürgetett meg minket, majd áthelyezte az egyik kézére Mia teljes súlyát, a másikba pedig a kézi poggyászát vitte. Harry és Mel már elindultak, mielőtt követtük volna őket, megfogtam a fiú karját.
- Liam átveszem őt! - mondtam neki.
- Ugyan Elisa! Nem teher. Beszélhetnénk majd?
- Igen. Én is szeretnék veled beszélni. - mondtam és adtam egy puszit az arcára. Amin ő meglepődött és elmosolyodott.

   Lassan beszálltunk a gépbe ami tényleg hatalmas volt ötünk számára. Utólag kiderült, hogy Louis ismerte a pilótát és randizott a stewardess-szel. Mikor felültünk, a lány jelezte, hogy csak a felszállás után fektethetjük le Miát addig, nem. Ezért Én beraktam hármunk csomagjait az egyik kabinba, addig Liam belehúzta egy hámba Miát, amit a kísérő adott, mondván a gyermek csak így utazhat a felszállás alatt. A fiú a hám segítségével csatolta magához a húgom, meg sem hallgatva a tiltakozásom. Miután a levegőbe emelkedtünk, Liam elvitte aludni a kicsit. A légiutas kísérő azt mondta magunkra hagy minket majd eltűnt. Harry és Mel is elmentek, hogy végre kiélvezhessék azt, hogy kettesben vannak. Így egyedül maradtam a gondolataimmal. Nem sokkal később megéreztem, hogy valaki betakar. Újra Liam volt az. Rám mosolygott és leült a velem szemben lévő kanapéra.

- Beszélhetünk?- kérdezte félve és elém tett egy csésze kakaót.
- Persze. Hasonló a helyzet. - mondtam és megsimogattam a nyakláncom, amire ő odakapta a tekintetét és elmosolyodott.
- Igen. De most nem tudsz elfutni. Egyébként miért tetted múltkor?
- A futást? - kérdeztem meg, amire ő bólogatott. - Nem tudom. Nem éreztem helyesnek amit tettünk. Sőt a nyakláncot sem kéne hordanom. Nem is tudom miért kaptam. - ekkor a nyakamhoz kaptam, hogy levegyem, de Liam odahajolt és megakadályozta.
- Kérlek ne vedd le! - mondta, olyan közel volt hozzám, hogy éreztem a leheletét az arcomon. - Jó látni rajtad. Szeretem nézni, ahogy babrálsz vele, amikor elmélyedsz a gondolataidba.
- Jó. Liam ezzel nem jutunk előrébb. Miért csókoltál meg akkor este?
- Mert meg akartalak. Helyesen tettem. 
- Nem volt az. - mondtam makacsul.
- Miért is volt helytelen? Mind a ketten akartuk, de aztán elfutottál. Nem akarok túllépni a dolgon. Inkább szeretnék még dolgozni rajta. - mondta teljesen komolyan.
- Tessék?
- Szeretnék udvarolni neked. Szeretnélek randikra vinni, moziba és vacsorázni. Mielőtt belekezdenél, ha akarod Miát is vihetjük.
- Nem tudom mit mondjak. - suttogtam csendesen.
- Én tudom. Kérlek engedd, hogy a nyaralás alatt bebizonyítsam, hogy milyen vagyok. Utána ha azt mondod, hogy nem, akkor elfogadom. Áll az ajánlatom? - néz rám reménykedve.
- Neked nem lehet nemet mondani. - majd a legnagyobb meglepetésemre egy apró csókot adott a számra.
- Azt hiszem nekünk is ideje lefeküdni.

   Mikor visszasétáltunk akkor jöttünk rá, hogy egy darab ágy van a fülkében. Liam felajánlotta, hogy kimegy és a kanapén alszik. De megint a szívem beszélt, az agyam helyett. Ezért felajánlottam, hogy aludjon ő is ott. Ő alszik az egyik oldalon, én a másikon Mia pedig közöttünk, demarkációs vonalként. A másnapot végig filmezte a három "gyerek" mi addig Melissával beszélgettünk, majd ettünk és pihentünk. Nagy sokára landolt a gépünk. Mia nagyon nyűgös volt a leszálláskor, hiszen 13 óra időeltolódásban voltunk ráadásul a hideg szeles Londonból, a meleg és száraz Bora-Borára érkeztünk. A 45 perces utazás, amit pluszba a szigetre meg kellett tennünk, nem volt éppenséggel egy leányálom így, hogy a hogy a húgom igazán hisztis kedvében volt. De szerencsénkre nagy hangot nem adott ennek.

    Egy rövidke utazás után végre megérkeztünk a szállodába, ahol Harry és Mel egy rövidke ügyintézés után, elváltak tőlünk és elindultak a saját romantikus nyaralásukra. Mikor becsekkoltunk volna a szállodába szembesültünk egy zavaró dologgal. Egy olyan házikót kaptunk, amiben egy háló volt franciaággyal és egy plusz gyerek ággyal. Annak ellenére, hogy mi egy két szobás bungalót kértünk. Liam megpróbált intézkedni, de közölték, hogy nincs egy szabad helyük sem. Szóltam Liam-nek, hogy hagyja.

    Egy fiatal lány vezetett minket a szállásukhoz, ahol tátva maradt a szánk, hiszen egy komplett kis házat kaptunk. A bungaló a  parton állt, de mégis benyúlt a vízbe. Egy viszonylag hosszabb stégen kellett bemenni a házhoz.Rögtön egy előszobába értünk Bentebb volt a konyha, nappali és étkező egybe nyitva. Volt egy külön fürdőszoba és egy mosdó. A nappaliban, a dohányzóasztal alatt egy viszonylag nagy kiterjedésű üvegfelület volt, ami belátást engedett az alattunk lévő vízi életbe  A hálószobában lévő ágy hatalmas volt, az egyik oldalon már be volt készítve egy gyerekágy, Mia ahogy meglátta megfogta a maciját és le is feküdt. Szegénykémet nagyon megviselte a hirtelen változás. A szobához saját fürdőszoba és wc is volt. Innen nyílt egy saját kis terasz. Kint a teraszunkon volt egy hatalmas medence  és egy külső étkező is. Nagy szerencsénkre a teraszon lévő lejárók a vízhez, mind el voltak kerítve így Mia nem jutott a vízhez. a lány aki elkísért minket, szólt, ha főzni akarunk jelezzük mire van szükségünk, ők beszerzik. A hűtőket két naponta töltik fel és minden nap van takarítás. Miután a segítőnk elment elkezdtünk berendezkedni. Egy idő után, már mindenhol fellelhetőek voltak a dolgaink, kivéve a hálót, hiszen ott a húgom aludt. Liam elővett a hűtőből egy üdítőt és kiült a teraszra, nem sokkal később én is követtem őt

-Mi a baj?
- Semmi. -válaszolta komoran és elkezdett játszani az asztalra kirakott virágdísszel.
- Látom rajtad, hogy van valami?
- Mondtam, hogy nincs semmi! - csattant fel. - Megyek és kipakolok. Kiköltözöm a nappaliba aludni a kanapéra.
- Már értem. -mondtam nevetve.
- Mit értesz?
- Tudom, miért vagy morcos.
- Nem értelek.
- Mérges vagy a szoba miatt. Neheztelsz, a hotelra, mert elrontotta a foglalást. Nem tudod, mit akarsz. Velem szeretnél aludni, de nem akarod, hogy azt higgyem, nyomulsz. Ezért inkább kiköltözöl a nappaliba. igazam van?
- Igen. - mondta kelletlenül és elhúzta a száját.
- Nos, ha téged nem zavar, hogy én alszom az ágy másik oldalán, akkor maradj a hálóban. Sőt, ha attól jobban érzed magad, Mia is aludhat köztünk.
- Komolyan gondolod?
- Igen.
- Akkor élek a javaslattal.

   Ezután kint maradtunk és beszélgettünk. Nagyon sokáig, észre sem vettük, hogy mennyire elszaladt az idő. Mivel későre járt, eldöntöttük, hogy nem megyünk sehová, hanem a bugalóba vacsorázunk. Ezért inkább bementünk és elkezdtünk készülődni. Mivel kint láttunk sütőt, ezért úgy döntöttünk, hogy grillezünk. Ameddig én a húshoz készítettem a pácot, addig Liam megmosta és felvágta a zöldségeket. Sokat nevettünk. Nem értette miért akarom megfőzni a krumplit. Majd elmagyaráztam neki, hogy nem teljesen főzöm meg csak egy kicsit. Aztán majdnem megcukrozta a fűszervajat. Szerintem eddig olyan kajákon élt, amit az édesanyja készített neki. Amikor ezt megjegyeztem neki annyit mondott, hogy amióta Londonban él nem sokat főzött még magára. Mivel mind a hárman nagyon édesszájúak vagyunk, gyorsan csináltam egy hűtős sütit, jobban szeretem ha a húgom ilyet eszik, mint valami bolti műanyagot. Liam befeküdt a TV elé és azt kapcsolgattam, amíg nem talált egy angol zene csatornát, ahol Marcus Brook legújabb száma ment, a Summer ( zene: itt ). Ő azonnal felpattan odajött hozzám, kivette a kezemből a kanalat és elkezdett velem táncolni. Olyanok voltunk, mint valami szirupos romantikus film szereplői leszámítva azt, hogy én csupa morzsa voltam. Legnagyobb meglepetésemre  énekelt és nagyszerű hangja volt.  Ám nem volt időm csodálkozni, mivel abba maradt a szám és egy romantikus lassú szám következett. Liam elkezdett felém közeledni, ám ekkor meghallottuk Mia hangját.

- Ti mit csináltok?
- Készülünk a vacsihoz.- mondta Liam.
- Ahhoz nem kell táncolni.
- De mi most így csináltuk. Kijössz segíteni?
- Mit csinálunk? - Mia megint a kérdezősködős korszakát éli.
- Megsütjük a husit.

   Erre már Mia is rábólintott. Amíg ők kimentek én el tudtam rendezni mindent a hálóban. Kipakoltam a neszesszereket és bepakoltam a szekrénybe. Utána kimentem hozzájuk és megkérdeztem, hogy kint vagy bent szeretnének enni, amire mind a ketten a teraszt felelték, így ott terítettem meg. Jó volt hallgatni őket. A közös vacsora után Liam felvetette, hogy menjünk sétáljunk egyet a parton. Mia nagyon élvezte az egészet, folyamatosan futott a hullámok elől és nevetett, ha azok utolérték. Közben, a legnagyobb meglepetésemre és örömömre, mi Liam-mel kézen fogva néztük őt. A hosszas játszadozás után elmentünk még fagyizni és szétnéztünk a kicsit a központban. A testvérem, habár végig aludta a délután, az este végére elfáradt.

 Az első hetünk nagyon jól telt kirándultunk, rengeteget fürödtünk az óceánban. Felfedeztük a sziget helyi éttermeit. Liam nagyon készséges volt és megtanította Miát úszni. Elmentünk biciklizni, sőt voltunk cápa lesen is. Habár számomra az volt a legjobb, amikor teknősöket etettünk. Az idő végig kedvezett nekünk és még nem volt vihar, sem az időjárásban sem pedig a mi kis "családias" paradicsomunkban.

 Pont egy hét telt el a megérkezésünk óta, amikor Liam elment futni, Mia pedig bent nézte a Toy Story-t, meglátszik Liam hatása. Ezért úgy döntöttem, hogy eldobom a zárt, egyrészes fürdőruhákat és kifeküdtem bikiniben napozni és olvasni a teraszra. Nagyon belemerültem és csak Liam döbbent levegő vételére lettem figyelmes. Amikor felnéztem megláttam az izzadtságtól fénylő felsőtestét, habár ő a szemeit a hasamra meresztette. Folyamatosan a csípőm és az arcom között járatta a tekintetét. Majd megkérdezte tőlem.

- Neked tetoválásod van?

3 megjegyzés:

  1. OOO de cukkerek...nem azért de Miat most elvarázsolnám...Miért kellet jönnie :c De nem baj mivel Liam és Mia joban vannak sot barátok sot apa-lánya kapcsolat van közöttük..ami jo mivel majd amikor összejön Liza-val akkor ők egy igazi nagy család lesznek xD

    Lots of love : Abby
    U.i.: I love porcukor :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Am első komi yeahh xDD
      És vajon mien tetko?
      És jöjjenek már össze mer Liam az én szerelmem ... képletesen xDD

      Törlés
  2. Kedves Szerkesztők! Sok szeretettel meghívunk a blogunkon lévő Blogversenyre. Sok szeretettel várunk! :) http://thisisusstory.blogspot.hu/2014/04/blogverseny.html

    VálaszTörlés